SIA’2010 – зростання уваги та відвідуваності

27-30 травня 2010 року у Києві на території Міжнародного Виставкового Центру (Броварський проспект, 15, ст. м. «Лівобережна») проходив Вісімнадцятий Київський Міжнародний автосалон SIA’2010.


Ссылка на выставку: SIA’2010
Oфициальный сайт компании организатора выставок: АВТОЕКСПО
Організатори: Міністерство транспорту та зв’язку України, Міністерство промислової політики України, Асоціація автовиробників України «Укравтопром», українська виставкова компанія «Автоекспо».

Серед учасників Автосалону були такі автобренди: Mercedes-Benz, Chevrolet, Opel, Hyundai, Kia, Renault, Lada, Groz, Subaru, SsangYong, Chery, Geely, ZAZ, БОГДАН. Протягом роботи автосалону на стендах цих учасників відбувалися презентації прем’єр і новинок авторинку України, автомобілів: KIA Venga, HYUNDAI Sonata та ix35, кабріолету Е-класу від Mercedes-Benz, Opel Insignia, Chevrolet Cruze, LADA Priora Coupe, LADA Kalina Sport, всієї лінійки нових моделей від Renault, нового пікапу Богдан та ін.

Окрім, власне, автомобільної експозиції, сюрпризи і цікаву програму участі представив кожний з понад 400 експонентів SIA’2010.

За оцінками експертів, сама подія - 18 Київський Міжнародний автосалон викликала нечуваний інтерес в Україні. Протягом роботи до подій, що відбувалися на автосалоні, була прикута увага ЗМІ, громадськості, представників влади та істеблішменту. Десятки тисяч відвідувачів, що прийшли на SIA’2010 в останній вік-енд травня, своєю присутністю і небаченим ажіотажем біля стендів учасників одностайно проголосували за статус SIA як Головного Мотор Шоу країни.

Дослідження аудиторії

Фахівцям відомо, що найкраще подію чи захід може охарактеризувати аудиторія, яка його відвідує. Спираючись на дані дослідницького партнера Автосалону, компанії Touchpoll Ukraine, що проводила опитування відвідувачів Київського Мотор Шоу протягом днів роботи, можна зробити певні висновки.

Автосалон SIA – автомобільна подія національного масштабу.

Те, що Автосалон SIA – це не подія місцевого значення а, власне, Національне Мотор Шоу відомо давно, дані опитування ще раз підтверджують сталий імідж виставки, як головної автомобільної події України, демонструючи широку географію опитаних:

  • 42,8% відвідувачів є гостями столиці, з них:
  • 21% - мешканці обласних центрів України,
  • 15,2% - жителі інших населених пунктів держави,
  • 3,1% - гості з Європи,
  • 0,8% - гості з країн СНД,
  • 2,5% - відвідувачі з інших континентів.

Відвідувачі Київського Мотор Шоу – це переважно автовласники з добрим статком. Дуже виразними і такими, що знімають будь-які сумніви про якість аудиторії є наступні дані:

  • 75,5% опитаних відвідувачів є власниками авто;
  • 5,3% респондентів планують купити автомобіль протягом найближчого року;
  • 10,2% власників автомобілів, мають авто вартістю понад 40 000 доларів США;
  • 9,1% опитаних мають сукупний дохід на кожного з членів своєї родини понад 10 000 грн. на місяць;
  • у 23,9% сукупний дохід на кожного з членів родини складає 5000-10000 грн;
  • 41% мають рівень доходу 2000-5000 грн.

Цікавими є наступні дані, що характеризують статус респондентів: 39,3% опитаних є або власниками/співвласниками підприємств, компаній або мають індивідуальний бізнес.

  • 48,9% опитаних – це люди у віці 18-30 років;
  • 42,8% - респонденти 30 - 45 років.

Аудиторія відвідувачів автосалону SIA постійною розширюється, цього року вперше відвідали Автосалон 27% респондентів.

Участь компаній у виставці теж матиме позитивні результати, адже майже 51% респондентів вважають саме Мотор Шоу найкращим джерелом інформації про автомобілі.

Медіа на SIA’2010

Традиційно, Головна автомобільна подія України – Автосалон SIA’2010 викликав інтерес у вітчизняних медіа. Зважаючи на високий статус і популярність Мотор Шоу в країні, ціла низка провідних ЗМІ виступила в якості головних інформаційних партнерів виставки.

Головними інформаційними партнерами автосалону стали: медіа група ІНТЕР, «Авторадіо Україна», журнал «За рулем Украина», автомобільний телепартнер – Перший Автомобільний телеканал.

Активну участь у роботі автосалону та його промо-кампанії брали й інші медіа, зокрема, медіа група Автоцентр, портал auto.ria.ua, радіостанції: «Наше Радіо», «Європа FМ»; журнали: «Авторевю», «Автопрофі» та багато інших.

27 травня на автосалоні був День Преси, спеціалістів та VIP-гостей. У прес-центрі SIA акредитувалось 152 редакції ЗМІ, серед яких були центральні та регіональні телеканали та радіо, інформаційні агенції, газети, журнали. Медіа з-за кордону, видання та електронні ЗМІ з Білорусі, Голландії, Італії, Польщі, Росії, Словенії також працювали на Автосалоні SIA’2010. Загалом, кількість журналістів, що отримали акредитацію на Мотор Шоу 2010 року склала 342 особи.

Того ж дня, 27-го травня, інформаційні випуски багатьох українських телеканалів розмістили сюжети про початок роботи 18-го SIA, справедливо розцінивши цю подію як інформаційний привід, гідний уваги глядацької аудиторії.

Ось не повний перелік каналів і програм, що присвятили сюжети відкриттю та початку роботи Головної автомобільної події України: 1+1 - ТСН, ТРК УКРАЇНА - «События», 5 канал - «Ранок на п’ятому», «Бізнес Час», канал 24, Перший діловий, Перший Автомобільний. Протягом роботи автосалону інформаційні повідомлення про його роботу з’являлися також на УТ-1, телеканалі Інтер, в ефірі популярних радіостанцій: Авторадіо, Наше радіо, Хіт FМ, Кісс FМ, Європа FМ, Галарадіо, Ностальжи та ін. Така потужна інформаційна підтримка стала ще одним чинником, що суттєво збільшив відвідуваність Автосалону 2010 року. Його відвідало понад 150 тисяч чоловік, це значно більше, ніж минулого року, не зважаючи на те, що Автосалон SIA’2010 працював на один день менше, ніж Мотор Шоу попереднього року.

Підсумки

30 травня о 17.00 відбулася церемонія Офіційного закриття 18 Київського Міжнародного автосалону SIA’2010 та оголошення результатів журналістського голосування на визначення кращого автомобіля Автосалону. Головний приз – «Кришталеве колесо SIA’2010» отримав автомобіль Hyundai Sonata.

Голосування відбувалося протягом роботи SIA’2010, у ньому брали участь журналісти, акредитовані у прес-центрі Автосалону та члени ВГО «Клуб автожурналістів України». До трійки найпопулярніших авто, крім одноосібного лідера, що і став власником титулу «Кращий автомобіль SIA’2010» увійшли також Mercedes-Benz E-klasse Cabrio та KIA Venga.

Призи Автосалону від оргкомітету SIA’2010 отримали: КАРАВАН-ЦЕНТР УКРАЇНА, АИС ГРУПА КОМПАНІЙ, РЕНО УКРАЇНА, УКРАВТОВАЗ, АВТОКАПІТАЛ, ФАЛЬКОН-АВТО.

Генеральний директор АВТОЕКСПО Олександр Гаращенко у своєму виступі під час церемонії закриття Автосалону, зокрема, сказав наступне: «Автосалон SIA’2010 відбувся чітко за графіком, я абсолютно впевнено можу оголосити дати наступного Автосалону – 25-29 травня 2011 року, наступний SIA внесений до Міжнародного календаря OICA. Ми наразі вже маємо заявки компаній на участь у Автосалоні SIA’2011 і готові розглядати Ваші пропозиції. Давайте спокійно заздалегідь готуватися до Головного Мотор Шоу країни наступного року – SIA’2011».

18-й SIA яскраво продемонстрував стан Українського ринку. Очевидними є позитивні зрушення в автомобільній сфері. Експерти вважають, що розпочався справжній процес оздоровлення, який пов’язують зі стабілізацією ситуації в країні. Розумний і зважений підхід автомобільних компаній до участі у Київському Мотор Шоу вже має свої наслідки. З 27 по 30 травня SIA відвідала максимально можлива кількість гостей, яка є цільовою аудиторією виставки. Автомобільні бренди мали можливість ознайомити широку публіку з оновленим модельним рядом, сервісні компанії демонстрували фахівцям і автовласникам сучасні пропозиції для обслуговування та тюнінгу автомобілів. Дотуючи участь власне компаній, що представляли автобренди, організатори змогли забезпечити гідний рівень представництва автомобілів на SIA. Помітне збільшення експозиції легкових авто не пройшло повз увагу відвідувачів виставки та експертів авторинку.

Як результат, SIA’2010 має очевидне зростання уваги громадськості до події та збільшення відвідуваності експозиції Київського Мотор Шоу.

Новости
Отправить сообщение
Please wait...
Пожалуйста, подождите...